poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Miałam napisać recenzję na temat odżywki do paznokci "Maksymalny Wzrost" Eveline ale po przeczytaniu opinii zrezygnowałam z jej używania :/
Odżywka zawiera 2% formaldehydu a jak wiadomo jest to substancja rakotwórcza.
Niby internautki bardzo sobie chwalą odżywki z Eveline... ja natomiast jak ogarnę trochę czasu to skorzystam z salonu kosmetycznego i zrobię tipsy :)
Puki co odżywka zapakowana w pudełeczko kurzy się na półce...



No i się przemogłam... :)
Odżywkę jednak wytestowałam. To już trzeci dzień i przed chwilką nałożyłam kolejną warstwę.
Muszę przyznać że odżywka świetnie trzyma się na paznokciach, nic nie odpryskuje i ma piękny połysk. Paznokcie mają piękny mleczno - biały kolor  <3
Jeśli chodzi o działanie to po nałożeniu czuję jak mrowią mi paznokcie...
Co do formaldehydu... to jest właśnie ten zapach odżywki i staram się go po prostu nie wdychać.




1 komentarz:

  1. Czytałam bardzo dużo negatywnych komentarzy, niestety niektórym mocno niszczy paznokcie powodując pieczenie i ogromny ból. Ja bym nie zaryzykowała ;)

    OdpowiedzUsuń